Comic Aficionado

thereadysext:

If ever you feel stupid, remember that one time my twin brother forgot my birthday.

io-from-mars:

Alexander McQueen Pre-Fall 2013

It’s a lot easier to be angry at someone than it is to tell them you’re hurt.
Tom Gates  (via pareseux)

annieelainey:

My brother was in a sociology class that was polled about allowing boys to plays with Barbies which prompted a student to reply, “Well, you don’t wanna turn him GAY!”, which prompted this week’s Let’s Talk Tuesday!

Remember to SUBSCRIBE!

200 strips and counting

depressioncomix:

200 strips and counting

Yesterday I posted the 200th strip of depression comix, which is a notable milestone. A lot of webcomics don’t make it this far, and I’ve had my share of failures in this regard, but making it to 200 … well the next one is 300, isn’t it?

I’d like to thank everyone who supported this work through donations and more recently through Patreon. Because of your support I’ve been able to cut back on the…

View On WordPress

greyismanga:

Things to look forward to in #Greyis future chapters: more flashbacks and in a new style for them

greyismanga:

Things to look forward to in #Greyis future chapters: more flashbacks and in a new style for them

greyismanga:

bropossessive is yet the silliest broword I’ve come up with.

darning-socks:

I didn’t do shit today~

HAHA the reason why I was reluctant last week to help him name his new stuff was because I didn’t wanna remember him the next time I try to name something

and I didn’t wanna give him a good name either I felt so acid I only suggested one because I felt so acid inside … because it’s a name he’d have to use all the time and I don’t want to give him anything if we’re not gonna be friends anyway if I’m gonna use naming skills it’s not gonna be on him because wow I’m so angry / splitting hahaaah…yeah… use your own mind to figure something out as well it’s not fun to steal names it’s much more fun to create them yourself… it’s got a much better feeling to it so I think he should do that… I gave him tools to figure out a name ‘cause apparently he didn’t have a clue how to figure out to name things………… so I wasn’t a complete asshole asshole…………….. I’M SO ANGRY AND I HATE HIM LOL

And at first I was like wow you want me to help you figure out a name for that:A:, and I was all touched but then I turned acid, and put down a wall of bitter inside myself - “he just wants to use me for whatever and not use his own brain and we’re not gonna be friends anymore anyway….fake superficial manipulative bastard….. he thinks I’m gonna be real happy about this don’t he….all blinded don’t he…ROAR… lalala

split split

I’M JUST HURT AND SCARED AND SAD

I’M VERY DISTRUSTFUL

I’M DONE NOW

;_;

lol

It’s just… naming is a very intimate thing for ME OKAY

HAHA…

and to get others to name your shit also makes you loose a part of yourself, feel fake, doubt if you even exist and I didn’t like him doing that either I want him to figure out his own name… apart from my small bitterness flip… it’s a thing he has to learn too I hope he’ll figure out something nice. I don’t want him to let other people define him. it’s important…. I’m tired sorry

I’m just happy it was over skype and not face to face I’m afraid my stupid bitter tantrum shit would have slipped out or something

And I really don’t mean and want to be like this okay… I’m trying okay!… I’m just glad we have that deal when to meet up next so my disease and tantrum shit doesn’t get in the way of everything ;_; because I don’t want it to… it’s just so difficult to control…X’D

and I told him that it was okay for him to take his time figuring it out and maybe he’d get inspiration about it on his next travel thing soon

notmusa:

why did i draw this & why am i posting it
goodnight tumblr

#time 2 sleep for 12 hours B^) #i’ll answer asks tomorrow

notmusa:

why did i draw this & why am i posting it

goodnight tumblr

gravityfair:

I didn’t get much done. We were leaving for a long weekend away from home and I had limited time. Honestly, I didn’t want to do anything at all. This isn’t even the first time I’ve posted for UFyH with this very area. You don’t magically get better and never get bad again. I get bad again nearly every single time. But I AM getting better. It doesn’t take as long for me to get my motivation. Unfuck Your Habitat really is a life saver, one dish rag and one sweep at a time. I feel accomplished with even the tiniest thing I do now, when before I felt like a pointless failure if EVERYTHING didn’t get done. Thanks again UfYH.

blackcoffeecinnamon:

Nananan Kiriko, Painful Love, 1995 (edit)
魚喃キリコ、 痛々しいラヴ (Itaitashii Love)
 

blackcoffeecinnamon:

Nananan Kiriko, Painful Love, 1995 (edit)

魚喃キリコ、 痛々しいラヴ (Itaitashii Love)

 

AMAAAAZING THUNDER THUNDER LOL